Aanvulling - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Laura Nies - WaarBenJij.nu Aanvulling - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Laura Nies - WaarBenJij.nu

Aanvulling

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Maart 2013 | Australië, Alice Springs

Tijdsdruk is niet goed... Ik bedacht me, nadat ik alles geschreven had dat ik wel een paar dingen had vergeten, haha!
Bij deze dus nog kort over de aboriginals. Daar kan ik kort over zijn: ze lijken allemaal op elkaar en ze stinken. Ze hadden ons verteld dat we ervoor uit moeten kijken, omdat er conflicten zijn tussen hen en de andere bevolking. Maar daar hebben we geen last van gehad. Alleen van hun geur. Vooral in de bus, maar ook op straat ruik je ze als je bij hen in de buurt komt.

En over het hostel: de eerste nacht hadden we een upgrade. We mochten in een motelkamer slapen. Klinkt goed, maar helaas: ze hadden er geen airco, dus het was erg heet. De drie nachten daarna gingen we letterlijk "down under" in dorms onder de grond. Flashback naar ponykamp Budel, zo'n 15 jaar geleden ;) Het rook er net zo muf, maar het was wel lekker koel. Helaas geen superbedden, maar we hebben het weer overleefd.

Dat was het weer. Volgende week gaan we op tour naar Uluru, Kata Tjuta en de Kings Canyon, dus dan weer een nieuw verhaal.

Liefs, Laura

• 18 Maart 2013 - 00:47

Marianne:

Hahaha, zo gaat dat. Maak je zoveel mee en dan vergeet je weer dingen. Ponykamp Budel had toch ook geen superbedden. Of had je daar toen geen last van omdat je nog maar een tiener was.
    Veel plezier op jullie tour en we lezen het graag weer
    xxx-jes, Marianne