Geboekt!! - Reisverslag uit Ospeldijk, Nederland van Laura Nies - WaarBenJij.nu Geboekt!! - Reisverslag uit Ospeldijk, Nederland van Laura Nies - WaarBenJij.nu

Geboekt!!

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Januari 2013 | Nederland, Ospeldijk

Hallo allemaal!

Gisteren was 't dan zover: eindelijk heb ik mijn ticket naar Australië geboekt. Nu kan ik er echt niet meer onderuit. Zaterdag vlieg ik samen met Veerle naar Australië toe. Maandagmorgen half 10, lokale tijd, landen we dan in Sydney. Best gek eigenlijk: we slaan de zondag als het ware over.

We maken een tussenlanding in Beijing, waar we zo'n zes uur moeten wachten voor we naar Sydney kunnen vliegen. Lange reis dus. Maar dat heb ik er wel voor over! En van Esther en Mariska heb ik een overlevingspakket voor in het vliegtuig gekregen met een puzzelboekje, Flair en een houten IQ-spelletje. Zelf heb ik nog een e-reader en films genoeg in het vliegtuig. En natuurlijk ben ik gezellig met Veerle, dus vervelen zal ik me niet denk ik.

Het enige wat ik nu nog moet doen is een mail sturen naar de "Leconfield Jackaroo and Jillaroo School". De eerste week van juli, vlak voor we weer terug naar Nederland vliegen, wil ik hier vijf dagen naartoe gaan. Dan ga ik leren hoe alles op een ranch in z'n werk gaat. Maar het meest kijk ik uit naar de "Natural Horsemanship Lessons". Dat lijkt me echt supergaaf!
Oja, en mijn tas moet ik natuurlijk ook nog inpakken.

Ik heb er in ieder geval superveel zin in! Al is het best een raar idee dat ik volgende week om deze tijd aan de andere kant van de wereld zit. In de zon! Aangezien ik niet zo van winters hou vind ik het niet echt erg om de sneeuw hier te verlaten en in januari al aan de zomer te beginnen. Maar ik zal wel familie, vrienden en mijn dieren gaan missen! Gelukkig weet ik dat daar goed voor gezorgd gaat worden, dus dat maakt veel goed. Mama krijgt het er maar druk mee: Arlando rijden, met Ivar naar de behendigheid en natuurlijk mijn hondje, paardje, poezen en caviaatjes knuffelen!

Via dit blog zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn avonturen in Australië.

Liefs, Laura

  • 15 Januari 2013 - 17:46

    Leontien:

    Het begin is gemaakt, spannend en dan te bedenken dat we hier nu in extreem winters weer zitten en jij de zon op gaat zoeken, kei leuk. Ik hoop dt jullie samen heel veel plezier gaan beleven en veel avontuur natuurlijk en ben heel benieuwd naar de weblog. Een hele goeie reis toegewenst, groetjes Leontien.

  • 15 Januari 2013 - 19:38

    Mariska:

    hoi laura! wat leuk dat je met je wbj begonnen bent! spannend zeg, ik ga je zeker volgen! heel veel plezier je laatste dagen in nederland, geniet volop van de sneeuw nu het nog kan en als je me mist kun je altijd nog even naar de foto kijken haah xxxx

  • 15 Januari 2013 - 20:29

    Urb:

    Hey laura,

    je weet, ik ben stik jaloers op je, is voor mij alweer 40 jaar geleden .... dat ik daar ben geweest :(.
    Gelukkig kom je aan de goeie kant in Australie aan +/- 29 ipv 46 graden op sommige plekken.
    Ik denk trouwens dat je moeder het veel drukker zal hebben met 'het zorgen maken over jou' dan de beesten verzorgen :).
    Heel veel plezier, geniet en denk aan ons door veel te bloggen

    ooo and grtz Urb

  • 15 Januari 2013 - 23:06

    Madeleine :

    He laura
    Ik wens jullie een te gek half jaar. Leuk om deze blogs te lezen
    Heeeeeeel veel plezier mzzl

  • 17 Januari 2013 - 17:11

    Christian:

    Het is nu echt aftellen voor het vertrek. Net nog goed bijgekletst. Nogmaals: Goede reis, geniet ervan en tot over een 1/2 jaar! We volgen je via dit blog. Grs Christian

  • 20 Januari 2013 - 09:14

    Marianne En Henk Nies:

    Hey Laura,
    We hebben je gisteren naar het vliegveld Schiphol gebracht, samen met oma. Je zit nu in Shanghai te wachten op je vlucht naar Sydney. Heel veel succes en superveel plezier samen. Maak er een supertof en leuk half jaar van. We zijn heel benieuwd naar je verhalen, maar ook naar al de foto's.
    Liefs, Marianne en Henk

  • 20 Januari 2013 - 17:03

    Tiny:

    He Laura, wat fijn voor jou dat je onderweg bent naar deze superleuke uitdaging. Heel veel plezier, en vooral, geniet ervan. Groetjes.

  • 20 Januari 2013 - 17:37

    Willemien:

    Hey Laura. Te gek dat jullie onderweg zijn. Geniet er maar van!!!! Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ospeldijk

Laura

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 3962
Totaal aantal bezoekers 42256

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 29 Augustus 2015

Lesgeven in Suriname

19 Januari 2013 - 09 Juli 2013

Backpacken in Australië

Landen bezocht: